2011-04-03 | 20:38:19

Weekend

Hej!
Alla åkte för typ en timme sen, så nu sitter jag framför datan å nördar.
Har kikat lite på SO:n, men inte mycket alls, får ta å göra det snart.
Men i fredags åkte jag till Emma å sov där iaf,
Igår drog vi till Gävle vid 10, shoppade, träffa Leo å hade allmänt kul! :)
Sov hos emma en natt till å va med Alva på kvällen, haha, ojoj det ska vi inte prata om :ö
Jag skrämde dom riktigt rejält om man säger så
Men grym helg har det varit! :)

Nu ska jag gå å ta mig en dusch, sen blir det film



Sämst kvalite :(
Men Emma ska skicka bilder från hennes kamera sen,
bland annat på det jag shoppade, så det kommer jag visa så småningom! :)

PUSS!
1 Kommentarer
Anonym:

härligt härligt, jodå det är riktigt grymt med mig.

vad göru? kram

2011-04-04 | 13:13:47
URL: http://wekmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!