2011-01-21 | 14:49:05

Mobilen på lagning

Hejsan.
Slutade tidigt idag, måste vara det ända bra som hänt hittils idag.
Lämnat min älskade mobil på lagning, för ja kan inte höra den ja pratar med..
Sen så spillde jag ut pizzasallad över hela mig, å blev nerdränkt av den där saften..
Haha, så nu har jag en särmobil som ja fick när ja var typ 10år, den är jättegammal, å skickar tomma sms.. Pluss att alla kontakter är borta så jag vet inte vem ja får sms av.. haha suck.
Men nu ska jag göra nåt roligt!
Äntligen heeeeeeeeeelg! Å imorgon ska jag kanske vara med min älskling Emmaaa :D


Min älskade mobil :(:(

Puss
1 Kommentarer
Emma:

DU SKA :)

Fast jag är död :(

2011-01-21 | 17:17:37
URL: http://emoonpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!