2011-03-08 | 19:07:18

SLALOM♥

HEEJ!
Kom hem från Järvsö för inte allt så länge sen.
Riktigt kul hare varit! Slalom har blivit min nya kärlek
Gick i stort sett bra, förutom att jag ramla ett x antal gånger, Alice tappade sina skidor hela tiden, men vi garvade som tusan, bara kul när sånt händer haha!
Ramlade även ur Korgliften när jag satt med Alice, hade inte hunnit så långt, men var kanske lite mer än en halvmeter över backen, fråga mig inte hur, men på något vis så ramlade jag ur den, ner på backen och fick en skida i huvve! Gud va vi skratta, dom fick stanna hela grejen, men gjorde inte illa mig som tur va ;)
ojoj, nej nu tänker ja inte skriva nå mer,
Men ni fattar att jag har haft sjukt kul iaf!





PUSS!
1 Kommentarer
Alice:

HAHAHA ååh shit,kan inte sluta garva! :ö

Har vart jävligt kul! :D

2011-03-08 | 19:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!