2011-05-27 | 16:18:53

Gävle shopping igår

Hade ingen bra bild på bikinin, så tog från HMs hemsida :)
Update: Hade bara en lektion imorse, så kom hem halv 10. Drog in till stan vid 12 och handlade. Köpte de sista välbehövande grejerna inför resan också, hittade även en snygg jacka på hollywood för halva priset! tummen upp
Har dock fått en infektion i mitt hål i ena öra, blödde & gjorde asont när jag tog ut örhänget, får hoppas på att det läker bra..
Nu ska jag nog sova en stund, hur trött som helst
Fan va skönt med helg förresten
På söndag åker jag wohoo!!
1 Kommentarer
A L I C E L A R S D O T T E R:

snyggt!

2011-05-28 | 21:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!