2011-05-28 | 18:28:58

Språkresan till Bremen

Imorgon ska jag som sagt på språkresa till Bremen med min tyskaklass på typ 10 pers å vår lärare
Vi ska bo på ett sjömanshem, låter lite ruttet(haha), men vi har fått se bilder och det ser faktiskt riktigt mysigt ut!
Eftersom Bremen tydligen är en cykelstad så ska vi göra det väldigt mycket
Ska cykla ut till ett ställe en dag, typ 5 mil, får hoppas på att vädret är bra då annars blire inte så kul ;)
Ska även träffa en tyskklass och umgås med dom en kväll
Och en massa annat, får såklart en massa fri tid då vi kan gå runt och upptäcka staden, shoppa osv.
Har väl inte så mycket mer att säga, men det ska bli riktigt kul eftersom jag aldrig flugit/varit utomlands tidigare Kameran tar jag med mig, Ska ta så mycket kort jag kan som jag kommer visa här på bloggen sen när jag kommer hem! :)
Flyger tillbaka på torsdag och kommer hem nångång på natten
Så nu vet ni lite om det!
google bilder
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!