2011-05-23 | 21:57:46

The Beginning of this week

Tjoohej!
Förlåt för dålig uppdatering idag, men blogg.se var cp, sidan kom inte fram när jag sökte..
Aja, men har nog iaf inte hunnit.
Stanna kvar i skolan efter vi slutat för att göra kemiprovet jag missade förra veckan, gick bra tycker ja:)
Åkte hem vid halv 5, åt, bytte om och drog till borg med alice på mopparna och tränade
Hahha fan va random vi är, spela in störtsköna videos, mest för att det ska bli kul att se dom om ett tag haha!
Åkte sedan en jättemysig väg heem (L)
Ska snart gå å lägga mig så jag inte känner mig lika död som imorse
Tror aldrig jag varit så dödstrött nån morron förr haha,
Tar nog moppen till skolan imorgon så jag kan utnyttja sovmorgonen helt, härligt!
Hörs!
söt bild från idag
1 Kommentarer
A L I C E L A R S D O T T E R:

haha så jävla sköna filmer!

2011-05-23 | 22:53:42
URL: http://alicelarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!