2011-01-14 | 13:43:11

Kilafors hela helgen!

Hej alla bloggläsare!
Sluta 12.15 idag, sköööönt kan ja säga!
Ikväll drar iaf jag till Kilafors med min bror å syster Hanna som kommer och hämtar upp oss.
Joppe (min syrra Lindas kille) fyller 30år så dom har hyrt hela badhuset ikväll, i Bollnäs/Kilafors nånstans.
Det kommer bli jättemysigt, blir ganska många, åsså ska vi bada tunna ute och äta planka(?) ;)
Sen sover jag där tills imorgon, då ska vi fira han, fika å massa sånt! :)
Så det blir ingen bloggning förens ja kommer hem, på lördag kväll troligtvis.
Men min digitalkamera följer med, så ja ska försöka ta bra bilder under helgen.

Hoppas ni också kommer ha en riktigt skön helg!
Puss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!