2011-07-01 | 23:28:40

"Din mun tätt emot min"




Emma "Nu har vi sånhär... Peter gessle tider, förut vare ju Carola"
Jag "Hahahah.. Emma Per gessle"
Emma "jaha.."

Drog ner på stan i eftermiddags och träffa Emma som red på Eric, Alva som garva brevid.
Jag och Emma köpte lite grejer tills ikväll, och sedan tog de ca 1 timme för oss att gå hem till Emma.
Vi va sur, trött och ledsna och raderade kära nummer från kontaktlistan.
Sen kom vi hem till Emma, hon dog, åt ett riskorn och jag en hel portion, hon va deprimerad. sen grät hon, fast då va jag inte med.
Kom in i köket och så kramar hennes mamma om henne, lillgumman! ♥
Nu ska vi in till stan och roa oss med några!

/EMJOS
1 Kommentarer
FREDRIKA PERSSON:

ha en bra kväll! :)

2011-07-02 | 21:05:52
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!