2011-07-09 | 00:36:28

Hemma efter Sägensafari

Var inte riktigt lika läskigt som jag hade tänkt mig, men det var roligt och spännande! :)
Var ett troll som kom på slutet som råka springa in i mig, haha!
Man fick tyvärr inte ta bilder under turen så kan inte visa er några
Om jag ska gå fler gånger så har jag iaf bestämt mig för att gå ''sista rundan'' som är kl.24, måste ju vara grymt mer spännande å roligare, säkert fler ungdommar i samma ålder som går i samma grupp då och så är det ju mörkt ute
Här är hemsidan till sägensafarin för er som vill kika

Nu ska jag krypa ner i sägen, se om det finns nå bra på TV å smsa med nån gullig :)
Godnatt!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!