2011-06-29 | 00:47:16

Telefonsamtal från FEBBS

Haha man kan väl aldrig tro att man ska få ett telefon samtal från bloggaren FEBBS!
Sjukt kul, min kompis är på peace and love nu och hade tydligen träffat henne å varit med henne hela kvällen
Så hon sa att jag älskar hennes blogg, å då ringde hon till mig från hennes mobil
Gissa om jag blev glad å förvånad haha! :D
Störskön person detdär, älskar hennes blogg, ni borde kika in på den om ni inte gjort det

Fortfarande överglad sen samtalet, nu ska jag lägga mig i sängen och försöööka sova ;)

1 Kommentarer
Effieeee:

JAA WIHOOOOOOOOOOOO <3

2011-06-29 | 11:43:08
URL: http://emmannygren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!