2011-05-05 | 19:12:49

So Happy I Could Die

WOOOOHO!
Tjaaa, jag är asglaaaaaaaaaaaaad,fast trött, :ö
Klarade uppkörningen idag! Så himla skönt!! Körde 3 timmar i stan och lite överallt, blev jobbigt i längden
Men imorgon ska jag boka provtid, så det blir nog nästa vecka jag skriver upp, sen är kortet mitt! :D
Hade även nationella matte imorse, gick väl skapligt iaf.
Efter uppkörningen var vi och köpte nya fotbollsskorna, assköna! Sen drog jag på träning
Premiärmatch på måndag mot Kilafors!!
Nu ska jag gå och ta en dusch, ååh vad glad jag är, är ledig imorgon btw!
Och mitt pass kom idag! Hahha mycket som hänt idag, ajaa
Hörs!

Klart ni ska få bild på skorna



Ännu snyggare i verkligeheten ;)
Jaa, jag är ett fotbollsfreak.
1 Kommentarer
S T Y L E B Y F R I D A:

Skönt att det gick bra på uppkörningen! :)



sv; Ja men visst är den bra! Var precis lika för mig :)

2011-05-05 | 19:55:50
URL: http://stylebyfrida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!