2011-02-14 | 09:24:25

Alla Hjärtans Dag

Idag är det Alla Hjärtans Dag.
Brukar ni göra något speciellt då?
Själv brukar jag inte göra något mer än att vara lite mer kärleksfull och omtänksam mot mina vänner och familj ;)
Vet inte varför den här dagen finns egentligen, men jag tycker inte att den är onödig ändå.
Visst, det kan bli lite överdrivet ibland, å alla affärer vill ju tjäna massa pengar på att vi köper extra saker idag.
Men man får ägna lite extra tankar åt de man tycker om, vara lite extra gullig :D


weheartit

KRAM PÅ ALLA HJÄRTANS DAG!
1 Kommentarer
Suneeta & Chanel:

Jag brukar inte göra något speciellt på Alla hjärtans dag. Bara bjuda hem föräldrarna på en fika, men det är ju ändå tanken som räknas! Hehe :D

2011-02-14 | 12:47:25
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!