2011-01-20 | 15:58:52

Skoldaag

Helluj!
Kommit hem från skolan nyss, började dagen med slöjd, ska göra en munktröja även fast det säkert är svårt.
Men ja måste försöka hålla i mitt MVG tills vi går ut nian, kan inte fatta att jag har det dock, inte särskilt bra på slöjd, precis som min mamma å min systrar menmen ;)
Avslutade dagen med idrott, spela innebandy, kötta alla å gjorde 1-2 mål, mitt lag vann hehe! :D
Nu ska jag vänta på att mamma kommer hem med nåt att äta, sen drar jag på premiär fotbollsträning klockan 18.00!  Woho, taggad! :D
Får se om det blir mer bloggning senare idag, kanske slänger in nåt litet.

KRAM

2 bilder från idag

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!