2011-07-08 | 15:50:59

Let your dreams come true


bild från arkivet

Har precis jobbat klart för idag, varit barvakt åt Vira alltså :)
Nu ska jag bara ta det lugnt och lyssna på musik, fixa några saker
Ikväll vid 9 tiden ska vi (jag, mamma, joppe å alla mina storesyskon) åka på sägensafari i Kilafors
Trodde det skulle vara nå tråkigt först när jag hörde det, men det ska tydligen vara riktigt spännande och poppis
Så det ska bli riktigt kul! Hoppas bara man inte blir allt för vettskrämd, hörde om 2 kineser som hade blivit så rädda att dom sprungit för livet ut ur skogen haha!

Aja, ha en fortsatt bra dag och njut av sommaren!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!